srijeda, 12. kolovoza 2015.

 TEMA 3. 

Bok svima ! Imam jedan problem , to sam nazvala temom zato što sam sigurna da sve djevojke koje imaju malo manje samopouzdanja  imaju taj problem. 

Danas sam s mamom išla u  ¨šoping˝ i naišla sam na jedne meni preprepredivne čižmice gležnjače . Ali problem je što one imaju petu , nije to nešto preveliko niti je to tanko , to je deblja peta . One su zatvorene i kožne su . Ja njih već jako dugo želim . Cijena im je 229 kn , nisu toliko skupe . No , meni je moja mama rekla da će mi ih kupiti ako ih ja budem nosila . Ja se na neki način bojim  što će drugi reći . Iako me to ne bi trebalo zanimati . One su savršene , nemaju mane . Ali nije mi svejedno , mislim prvi srednje sam i  kako bi oni reagirali da ja jedan dan dođem u školu u njima. Tako da molim vas za vaše mišljenje .Da  još ne znam  točno  koliko ljudi čita moj blog , no molim vas za vaš savjet , što da radim da ih kupim ili da pričekam .
  
Moj savjet drugima, boli vas briga za tuđe mišljenje . Vi ste vi , ja sam JA. Nosit ću ono što želim , radit ću ono što želim .Moj život moja pjesma . 
                                                                                                     BlackBird

Broj komentara: 6:

  1. Moja rodica je obula tene na petu i svi su joj se smijali. A za par dana pola skole ih je nosilo :)
    Kod nas takve gleznjace svi nose! Meni su presavrsene!
    Budi svjesna da ce losih komentara uvijek biti. Ako se tebi svidaju nosi ih.
    Mislim da peta nije prevelika i nekim curama to preslatko stoji!
    Moja prijateljica iz razreda je zgodna, mala i imala je takve sa malo vecom petom, toliko je lijepo izgledala *_*
    Preporucujem ti da ih kupis. Cijena nije prevelika :) <3 <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. okej ,ja mislim da bi ih trebala kupiti ...mislim šta koga treba biti briga o tome? iskreno kod nas je bila djevojka koja je to nosila,i njuj su izazivali baš zbog takve obuće..ali nije njima smetala njena obuća već to što se ona ponašla kao da je ona centar svijeta.. i onda su oni našli razlog u toj obući da je izazivaju...mislim ti si predivna osoba,i niko teebe neće htjeti izazivati zbog toga... kupi ih ,ma kud puklo da puklo.!
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti, kupljene su danas :) <3 <3 I'm so happy :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej nam da prekasno komentiram,ali imala sam potrebu da komentiram ovaj post. Zapravo svi se mi bojimo toga da nećemo biti prihvaćeni,da će nas drugi odbaciti ili izrugivati nas,naravno netko se boji više a netko manje,ali normalno je ako se mene pita da u svakom postoji barem malo straha,jer da nema straha ne bi bilo ni hrabrosti. Ok previše pričam evo prijeći ću na stvar. Znači vidim u tvoj zadnjem komentaru da si ih na kraju kupila i baš mi je drago zbog toga i neka te ne bude briga što drugi oko tebe kažu važno je da se ti osijećan ugodno i da si sretna dok ih nosiš a nek te boli džon za one koji prigovaraju to je ionako samo njihov problem. I na kraju hoću ti reći da trebaš uvijek ostati svoja i vjerovati u sebe,jer znaš kako se kaže ako voliš sebe i drugi će te voljeti pa tako i ti trebaš biti svoja pa će te i drugi voljeti. Eto nadam se da nisam natrkeljala svašta i da sam uspijela prenijeti u komentar ono što sam htijel. :) <3
    -Struja

    http://strujadreams.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši