četvrtak, 27. kolovoza 2015.

ŠKOLA :( / :) Uskoro počinje , zašto je to dobro ,a zašto ne ? 


Bok svima ! 
Znam da nisam dugo bila na blogu , ali ovih dana nemam vremena ili sam loše volje. Ovih dana me moji roditelji većinom moja mama , jako jako jako jako jako znači jako živciraju .Znam da sam prije nekoliko dana napisala post o tome ,ali promijenila sam se u tih nekoliko dana. Renoviraju mi sobu i ovih sam mjesec dana dolje u dnevnoj po cijeli dan. Neznam jeli
glavni razlog to što većinu svog vremena provodim s njima tj. s njom ili sam jednostavno u nekoj lošijoj strani puberteta . 
No krenimo na temu  ! :) 

5.razloga zašto je dobro vratiti se u školu 


1.Prijatelji , vidjeti ćemo sve prijatelje . Zabavljati ćete se pod nastavom i smijati se . Ili tko kreće u srednju kao ja , upoznati ćemo puno novih ljudi.


2. Naučiti ćete nešto novo , raditi ćete na novim projektima.


3. Naučiti će te se nositi s više odgovornosti , što se tiće  ocjena naravno , a i drugih stvari.


4.Vjerojatno ćete dobivati veći ˝đeparac˝ , tako će te si pokoji put kupiti neku sitnicu .


5. Možda upoznate nekog slatkog dečka , koji će vam osvojiti srce . Pa možda uđete u vezu i vaša školska godina postane najbolja do sada . Tko ne bi volio dobiti poljubac prije testa ?



5.razloga zašto nije dobro vratiti se u školu 


1. Teže gradivo i više učenja , ali to je dobro za nas . Samo se treba dobro organizirati i malo više vremena  posvetiti učenju . Sve je to za naše dobro . Zar ne ? 

2. Vjerojatno ćemo upoznati osobe koje nam neće biti drage pa će nam možda zadavati manje probleme . Ali koga briga za nebitne osobe.

3.Svako jutro ćemo morati se buditi za bus , sređivati se , paziti kako izgledamo i još mnoge druge stvari.


4. Morati ćemo učiti  ako želimo upisati faks i zaposliti se . Tako da ćemo privremeno zaboraviti na izlaske . 


5. Više stresa  i puno više odgovornosti . 



Ali sve je to za ljude . Ako mogu drugi mogu i ja . Nadam se da ćemo svi uživati u prvom danu škole. Počnite ići ranije u krevet . Moramo se pobrinuti za našu budućnost . Ipak učenje nam je jedini posao . 


Ako vam se sviđa komentirajte  i hvala vam ako ste pročitali ! 



                                                                                                         BlackBird


Broj komentara: 8:

  1. Slazem se sa svime. Ljudi sretno vam u skoli <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. okej odlično si ovo odradila ,samo ja mislim da si u drugom dijelu izostavila ono zašto se je LOŠE...opet možda se meni samo tako pričinlo,da u pravu si nova godina donosi nova iskustva i iskušenja,moramo sve prihvatiti...jer to su iskreno sitnice oko kojih se mi nerviramo i to ćemo tek primjetiti kada budemo stariji ,da smo trošili živce a tek na pragu života,tj.tek ćemo poslije završetka škole imati probleme,posao ,porodica i sl.uživala sam u čitanju <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emmma

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja bih najradije još mjesec dana praznika, hahah:-)
    Pretplati se na moj blog, ja na tvoj već jesam♥ katesdiyblog.blogspot

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja bi još barem 2-3 mjeseca hahah, odmora nikad dosta. :)
    Hoću i hvala ti <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post❤
    Pretplati se na moj, ja vec jesam na tvoj❤

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post❤
    Pretplati se na moj, ja vec jesam na tvoj❤

    OdgovoriIzbriši