srijeda, 23. prosinca 2015.

I'm back ! :)  

Bok svima ! Nakon  2 ili 3 mjeseca  , napokon sam se vratila i odlučila napisati post. Neznam odakle da počnem i vjerojatno ovaj post neće imati smisla , ali ima previše stvari.Prva mi je sinula na pamet dok sam pisala naslov posta. Zašto ljudi pišu postove ? Moj odgovor je  jednostavan. Ja se jednostavno osjećam predivno kada napišem post, i svoje osjećaje izrazim pisanjem. Potpišem se  i moj dio posla i zadovoljstva je završen ,a ja sam sretna. A sada , stvari koje su se dogodile od početka škole do sada , kraja prvog polugodišta. Kao što znate , upisala sam jezičnu gimnaziju. Razlog? Mislila sam da mi ide engleski . Prva ocjena bila mi je 2 i to iz engleskog. Učim 6-7 sati na dan, ponekad i više . Učim , a ocjene su katastrofa. Zašto ?  Moje mišljenje je da se neznam organizirati ,iako imam 15 godina. Ne znam organizirati svoje vrijeme. Nažalost pokupila sam dosta loših ocjena , znam da je grozno ali što da ja sada radim .Ne mogu se ubiti zbog toga ,ali moram nastojati popraviti ocjene i proći s što boljim uspjehom. Zadnji post , sa planom i načinom lifestyle-a , ne važi. Ne pridržavam se niti jedne stvari s toga popisa. Iskreno . Ima tu jako puno stvari , no kada bi počela pisati ne bih stala do sutra. Sada kada su počeli zimski praznici , napokon ću imati vremena nadoknaditi zaostatke iz škole, pogledati seriju , slušati pjesme cijeli dan ako želim, izaći s prijateljima i zabavljati se . 
ALI , tu je Nova godina . Nove odluke i nova pravila. U 2016 godini želim biti sretna , uspješna i želim biti zdrava. Ništa drugo , samo da imam snage i vjere  da će sve biti dobro . Neznam što da vam još kažem , osim . Puno Vas volim , želim vam sretan Božić i sretnu Novu godinu , puno sreće , zdravlja, ljubavi , topline i naravno veselja želi Vam BlackBird ! Pusa svima ! :) ♥♥♥♥♥   

                                                                                                 
 




                                                                                                   BlackBird 



4 komentara:

  1. Odličan post!Uživala sam tokom čitanja!JOj škola učenje,potpuno te razumijem.Engleski mi je najteži predmet,i hejtam ga.Blog ti izgleda predivno.Posjetimoj blog:
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/
    Ukoliko se učlaniš u moj blog,javi mi putem komentara,kako bih ti uzvratila:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post draga .
    Prvi put sam na tvome blogu . Odličan je <3
    Zaprati me na GFC ako želiš pa mi napiši komentar da ti uzvratim .

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši