srijeda, 7. veljače 2018.

Gram emocija


Veliki pozdrav svima ! Ponovno pišem , jer ne znam kako da se nosim više sa svojim osjećajima. Dakle , znam da sam ja u prošlom postu isto rekla kako ja nemam motivacije , ali  od tada se nije puno toga promijenilo .Sada sam 3.razred , popravni iz kemije je već zaboravljen i sve se nastavilo. I sve se nastavlja. Ne znam ima li netko ili se netko osjeća kao i ja i ne znam jesu li u pitanju godine pa ja imam ovakav stav. .Ali ja imam osjećaj kao da sam prazna. Kao da sam neka ukrašena vaza , koja nema ulogu  da u njoj stoji cvijeće , nego samo stoji kao ukras i popunjava kvotu. Iskreno dok ovo pišem , molim Boga da ne izbediram nekoga dodatno . Ali ja samo želim napisati kako se ja osjećam  i možda mi  netko može pomoći. Problem mi je u tome što sam ja jako lijena i ne marim za školu , za obaveze i ostalo. Kradem dane Bogu . I želim se promijeniti , ali ne znam odakle da krenem. Ja samo želim biti sretna. Samo to od života tražim. Druga želja mi je upisati medicinu , iako to sa mojim ocjenama nije baš moguće. Ali bilo bi moguće , samo da se ja malo potrudim.Iako sam ja svega toga svjesna ja i dalje to radim.Jednu noć odlučim da ću započeti dan na drugačiji način , ali opet se vratim na isti put i tako već bezbroj puta  Isto tako mene tako boli briga za sve . Toga se najviše i bojim , da će me to koštati puno u životu  i da ću se na kraju kajati .  To ne želim , iako to ne želim ja i dalje samo gledam kako sam sve više i sve dublje i dublje u nekom svom svijetu koji vidim da nije dobro mjesto za mene . Ali ja ništa ne poduzimam. I ne znam zašto. Ponovno mi ponestaje riječi i razmišljam da izađem i jednostavno ne objavim ništa . Ali moram . Uglavnom, dosta o meni . Želim pomoći , onima koji se nose sa istim problemom . Zamisliti ću kao da pričam sa sobom , a da sam ja neka druga osoba koja zna kako mi pomoći. Dakle , ukoliko imate ovakav ili sličan  problem , dat ću sve od sebe da pomognem i vama i sebi . Molim vas ,  popričajte sami sa sobom , otkrijte gdje je problem i na papir napišite stvari koje vas ne čine sretnima , na drugi papir napišite stvari koje vas čine sretnima . Prvi papir dobro proučite i nakon toga ga zapalite. To napravite svaki put kada vam je teško . Drugi kada vam je teško uvijek pročitajte i nadopunjavajte  , te se  sjetite  da iako vas muče neke stvari ima i onih stvari zbog kojih je život unatoč svemu čaroban . Također ovo je mojih 12 pravila kojih se pokušavam držati kako bi bila stvarno i istinski sretna !
1.Možeš sve što poželiš!
2.Voli sama sebe !
3. Be good, be nice , be positive!
4. Budi zahvalna!
5. Budi produktivna!
6. Nauči živjeti!
7. Pazi što želiš , skromnost je vrlina !
8. Dobro je i bit će bolje !
9. Želim voljeti i biti voljena !
10.Ne dopusti strahovima da upravljaju s tvojim životom!
11.Pozitivno privlači pozitivno!
12.Yolo!

Iskreno se nadam da sam pomogla , ukoliko imate savjet za mene voljela bi kada biste   ga napisali u komentar pogotovo ako je netko već prošao kroz ovo razdoblje. Želim vam svima puno istinske sreće i da istinski uživate u svakom trenutku !


     

                                                                                                            BlackBird

Nema komentara:

Objavi komentar